بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-جناب اقای مسعود رجوی-شما اصطلاحات قرانی واسلامی که معنایی هستند شخصی کردید وخود انهارا تعبیر وتفسیر میکنید درحالیکه انها باید توسط خداوندمنان تعبیر وتفسیر شوند زیرا بیشترانها ماورایی هستند وتوسط پیمبران واولیا الله به سمع بشریت می رسند همه کس خودراعاقل میپندارد ولی همه اب را سفید بیان میکنند اصطلاحات معنای بخصوص که ماورایی باشد شخصی خواهدبود نه غیرشخصی دربیانات شما ارتجاع یعنی نظام طبقاتی ازلحاظ مادی وارزشی دنیایی- تضادی بیان کردید که متوجه ان نشدید فرمودی که امام صادق علیه السلام موسس شیعه سرخ علوی بودند وخودگفتید امام ازقیام جلوگیری کرد که هنوز قدرت کامله راندارد منصور دوانقی شیاد ازامام صادق علیه السلام پرسید حکومت ما ایا روزی ساقط میشود امام فرمودندبله گفتند ن روز کی است ایا امامالزمان علیه السلام انرا ساقط میکند فرمودندنه فرزند من کاری به شماندارد مغول ها شمارا ساقط میکنند-منصورگفت چناچه مغول ها ساقط میکنند وما بااین قدرت فعلی که داریم پس معلوم میشود انزمان نیست پس حقشان است که ساقط شوند- کلمه علوی سرخ سازنده ان مرحوم دکتر علی شریعتی شخصیت بارز زمان بود رحمت الله علیه ایشان میخواست که مردم یک ژست انقلابی بگیرند شاید درشاه اثر بگذارد که اثر هم گذاشت درزندان فهمید که انها چه گرگان پلیدی هستند تصور میکرد شاه میدان ازادی راباز خواهد کردواولین سکته رانجا در زندان کرد که شهاد چه فجایی بود ومرجعیت اعظام علیه السلام فرمودن اگر ایشان درزندان بمیرد من اقدام میکنم وشاه گفت قول دهد به خارج رود وکاری نکند وایشان هم پذیرفت سرخ وسفید سبز وسیاه وخاکستری از لغاتی است که غربیان ابداع کردند ما در اسلام حداکثر سفید وسیاه داریم امام صادق علیه السلام قیام رامخصوص امام الزمان درسطح کل جهان بیان کردند ولی فرج ها محدود وجود دارد ولی نه درحد کمال-در زمان پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم زنان کمتر درخارج حضور پیدامیکردند- درزمان امام صادق علیه السلام خرید موا داشیزی و وسایل خانه بعهده خانم بود که در بیرون تهیه کنند واگرسنیگن بود اقایان به خانه می اورندمعلوم میشودمقداری فرهنگ مثبت پیداکرده اند درزمان اما م الزمان علیه السلام گفته میشود یکخانم زیبا روی به تنهایی یک تشت طلا برسر ازیمن بدون مردی واسلحه ای ازیمن به کربلا میاید پس درخیابانهای شهر هم میتواند بگردد ملاک تشخیص فرهنگ وتمدن است-جناب اقای درکارت میفرماید درک مادی غیرشخصی است ولی درک معنایی شخصی است ازکسانی بایدگرفت که ساختمان عقلانی درستی داشته باشند شما ارتجاع مطابق میل خودتفسیر کردید که چپگرانه است وازلحاظ اسلام غلط است واگرکاربردی برفرض تصور کنیم بامسامحه دربعضی مسءال مادی میتواند رخ دهد-ودبیشترموارد با معرفت اسلامی در تضاد است